World of Warcraft Shadowlands - zprávy z developer´s update
Shadowlands expanze do World of Warcraft se pomalu blíží. Dnes, 08.07.2020, přišla očekávaná konference, která byla již dříve odložena.
Na úvod konference vystoupil Horst Fuchs... pardon John Hight, executive producer společnosti Blizzard, jehož vystoupení nelze ohodnotit jinak než jako nepovedený teleshopping. Byla představena sběratelská edice nové expanze, a co v ní najdeme, nicméně přejdu k pro hráče zajímavější části konference, a to představení herních mechanismů a novinek.
O tuto část se postaral Ion Hazzikostas, člověk, který je zodpovědný za vývoj a stav hry. V prvé řadě bylo oznámeno, že hra se příští týden dostane do fáze beta. Hra byla v alfě 3 měsíce a cílem bylo vyladit případné chyby. Dle konference herní vývojáři dostali přibližně 64.000 hlášení. V rámci režimu beta by měly být otevřeny všechny zóny a herní mechanismy. Ač nepředpokládám, že hra bude bezchybná, doufám v to, že beta nenachytá Blizzard na nedbalkách a hra bude v mizerném stavu. Důležitou zprávou také bude, že již bude představen level squish, tedy, současný level 120 bude ekvivalentem levelu 50 a maximální úrovní bude 60.
Dále došlo k novinkám a úpravám věže Torghast. Dobrou zprávou je, že by snad vývojáři měli ponechat co největší prostor hráčům, aby mohli při svém průchodu experimentovat. Dobrou zprávou je to především z důvodu, že to by mohlo mít za cíl co největší délku "zábavnosti" tohoto módu. Zkrátka, aby tento herní mód nepřestal po pár průchodech nudit jako v případě Visions, které byly představeny v rámci současné expanze. Taktéž bylo upřesněno, že pro průchod Torghastem nebude zapotřebí klíč jako je tomu v případě Visions.
Velký důraz konference kladla na představení a vysvětlení systému Covenants. V podstatě se jedná o frakce, kdy ke každé se bude vázat vzhled vybavení, kouzla, a dle slov Hazzikostase, taktéž i vlastní frakční zóna (předpokládám, že tento systém bude obdobný jako v expanzi Legion, kdy každý druh postavy měl unikátní lokaci, ze které byli řízeni následovníci a hráč v nich obdržel hlavní příběhové úkoly). Na výběr bude mít hráč frakce Kyrian (andělé, Bastion je nebeská pevnost ve stylu Diabla), Venthyr (upíři), Necrolords (nemrtví) a Night fae (ochránci přírody). Trochu mě nepřesvědčilo představení herní mechaniky v podobě uznání v rámci své frakce. Osobně mi přijde, že tato herní mechanika je zde jaksi navíc a nemá moc velké opodstatnění. Dle mého názoru ji Blizzard přidal jen z důvodu, aby bylo ve hře co grindovat, aby hra vydržela co nejdéle. Doufám, že se Blizzardu podaří tuto mechaniku implementovat dostatečně vhodně.
Co nadále zůstává, je režim následovníků. V současné expanzi je tento režim implementován jen jako podpůrný prvek hry a hráč není nucen ho používat. Nicméně, hlavně ze začátku hry, hráč za plnění těchto úkolů dostával značné bonusy v podobě reputace, zlata nebo azeritu. Vývojáři slíbili, že u misí s následovníky bude kladen důraz na hloubku propracování. Změnou bude, že již ve hře neuvidíme pouze procentuální šanci na úspěch mise, ale uvidíme bojiště, kdy v tazích budou následovníci soupeřit s nepřáteli. Dle videí, co byly k tomuto tématu ukázány, se zdá, že bude kladen důraz na rozmístění postav a také ne specializaci (tank, healer, bojovník)
A když už píšu o azeritu, v rámci nové expanze bude představen tzv. Anima. V podstatě je to kromě zlata a uznání ("renown") další herní měna, kterou budeme bohužel ve hře sbírat a grindovat. Pevně doufám, že B|lizzard herní měny nepřehltí jako je tomu v rámci současné expanze Battle for Azeroth, kdy je zde zlato, několik měn vázajícím se ke korupcím, herní měna v rámci Nazjataru a Mechagonu a další.
Z herních ukázek mám pocit, že Blizzard klade důraz na dobrovolnost pro hráče. Torghast, mise s následovníky nebo frakční zóny vypadají, že poskytnou zábavu. Nicméně, tato konference nám toho nepředstavila moc, co bychom už neviděli nebo neznali. Bohužel, v některých ohledech převládá skepse, protože to vypadá, že se Blizzard moc nepoučil z chyb, které udělal v rámci současné expanze. Těch systému a herních měn je tolik a každou expanzí to vypadá, že se akorát trochu poupraví, ale v jádru je to pořád stejné.
Jan Žďárský
Úpadek herní společnosti Blizzard
V dnešním blogu bych se rád věnoval tomu, proč došlo k úpadku herní společnosti Blizzard, která má ve svém portfóliu značky jako Warcraft, World of Warcraft nebo Diablo.
Jan Žďárský
Recenze MMORPG hry The Elder Scrolls Online
Jako další ze svých článků jsem si vybral hodnocení MMORPG hry The Elder Scrolls Online, jejíž vydání má na starost Bethesda.
Jan Žďárský
Novinky z žánru MMORPG her: New World
V tomto blogu bych se rád věnoval 2 hrám, o kterých jsem si již v minulosti zmiňoval. Jedná se o hry New World od studia Amazon a Ashes of Creation. Teď se budu věnovat první jmenované hře.
Jan Žďárský
Konference Summer Game Fest - pořádná herní nálož
Po delší době herního sucha přišla změna? Včera proběhla videoherní konference Summer Game Fest, kdy byly představeny hry, o kterých budeme číst nebo je hrát v průběhu následujících přibližně 2 let. Povedla se? Ano.
Jan Žďárský
New World: Nové informace o MMORPG hře od Amazonu
Pomalu se blíží vydání MMORPG hry od studia Amazon New World. Tato hra prošla velkým vývojem, kdy ze začátku hra budila velké obavy, pak přišla řada dobrých rozhodnutí. Jak to se hrou vypadá nyní? Pokusím se na otázku odpovět.
Další články autora |
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl
Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...
Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování
Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...
Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci
Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...
Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město
Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...
Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová
Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...
Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy
Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...
Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé
Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...
Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem
Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!
- Počet článků 22
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 135x
Nejčastěji se věnuji žánru MMORPG her, ale zájem mám také o RPG nebo MOBA hry.